fredag 2 mars 2012

Garnvinst!


Det här underbara garnet och ett mönster på ett par strumpor hade jag turen att vinna i en utlottning hos Johan stickar. Det kom verkligen och piggade upp mig, för här hemma är det en förbannad sjukstuga, där magsjukor, förkylningar och streptokocker löser av varann på alla familjemedlemmar... Jag är såååå less, fattar inte varför vi har så dålig motståndskraft...

Garnet är Tedman&Kvist Merci (30% merionull, 30% bomull, 20% silke och 20% polyamid) i en härlig blå nyans. Det känns supermysigt! Frågan är bara om jag vill "slösa bort" det på mina fötter *skratt*. Jag tror jag får låta det ligga ett tag, så att jag kan klämma och känna och fundera på vad det får bli av det.

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig blogg du har. Jag har hittat massvis med inspiration! Tack för dina fina kommentarer hos mig så att jag hittade hit. Underbart att du också skapar hellre än mäter. :)

    SvaraRadera