söndag 2 december 2012

Adventspaket


I år är jag med i ett adventsbyte, fyra paket ska man skicka till en hemlig vän. I sista paketet får man avslöja sig. Vi är ett gäng som har häng ihop ett tag på ett par forum på nätet, så vi är inte så många som är med. Det kan ju hända att man gissar sin vän redan tidigare beroende på vad man får i paketen... I år är det jag som har hållit i det hela, så jag vet redan vem min vän är, men det spelar faktiskt ingen roll, det är ju lika spännande att få paket i alla fall!

Mitt första lyxiga adventspaket innehöll allt detta underbara:



Choklad med havssalt, Kick lakrids, en pepparkakshus-form och ett härligt ullgarn från Rowan. 
Tack min "hemliga" vän! Du har verkligen prickat rätt, jag älskar godis, älskar att baka och pyssla, jag ser framför mig en hel "by" med hus, hela familjen ska få vara med och göra varsitt pepparkakshus! 
Och det mysiga garnet, trots att det är ett rent ullgarn är det inte det minsta stickigt! Har redan börjat kika på Ravelry för inspiration! 

Nu måste jag bara önska mig mer tid igen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar