söndag 10 mars 2013

Jag hade tur!

Jag besöker ofta bloggen Handkraft och Återbruk för att titta på alla möjliga fina saker som Anita som driver bloggen gör. Jag gillar återbruk, man kan göra mycket fint av gamla grejer, med enkla (och ibland mer avancerade) tekniker. På Handkraft och Återbruk får man mycket inspiration och idéer! Mina favoriter är Anitas olika saker hon syr av gamla jeans, kolla tex den HÄR och den HÄR! Så otroligt läckra grejer alltså!!! Jag önskar att min symaskin skulle klara av att sy bättre i jeans, för jag har samlat på mig ett lager av gamla byxor och kjolar som jag har tänkt att göra något snyggt av...




Hur som helst, för ett tag sedan hade Anita en utlottning för att fira bloggens tvåårsdag. Vinsten var ett jättefint kuddöverdrag i just jeanstyg! Och jag hade den otroliga turen att vinna! Vilken lycka!!! Nu måste jag bara ta mig iväg och köpa en innerkudde någon dag, sen ska kudden få hedersplatsen i min stickfåtölj i vardagsrummet! Visst är det snyggt?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar